The comeback!

Efter tre års frånvaro från denna blogg tänkte jag nu försöka med ett nytt ärligt försök. Känner att jag vill ge något tillbaka till alla som undrat, hört av sig och frågat vart jag tog vägen efter att jag plötsligt slutade skriva. Där och då ganska direkt efter att jag flyttat hem från sjukhuset efter min allvarliga olycka så kände jag att det blev för mycket med allt skrivande och det tog väldigt mycket energi. Folk var på mig att fortsätta skriva men jag vägrade. Trodde aldrig att så många skulle läsa och bry sig om det jag hade att dela med mig om. Men nu vill jag försöka igen eftersom jag kommit mycket längre, framförallt i den psykiska biten av rehabiliteringen men även på andra plan. Hoppas kunna berätta lite om dessa första åren. Hur det har gått, vad jag gjort, vardagssaker osv. Sen får jag ta det därifrån hur mycket jag kan berätta och hur min vardag ser ut. Förhoppningsvis kan jag ge tillbaka lite och göra det intressant för er som läser och vill följa med här trots min långa frånvaro.

#1 - - Elisabeth Wikberg :

Hej Tobbe. Vi vill gärna läsa om din vardag. Kram på dig. /Elisabeth O Kenneth

Svar: Hej E! Vi ger det ett försök till och hoppas det blir bättre denna gång:)
Tobias Oskarsson

#2 - - Ingalill:

Vad härligt att du börjar skriva igen,Tobias. Vi har väntat så länge ...

Svar: Den som väntar på nåt gott........ tack!
Tobias Oskarsson

#3 - - Johanna:

Så himla kul och spännande :) Kommer vara många som läser och säkert många i liknande situation som hottar din blogg och känner igen sig och får hopp och kämparglöd.

Svar: Det får vi hoppas och kul att du följer!!
Tobias Oskarsson

#4 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Välkommen tillbaka, skönt att höra att du mår bättre!

Svar: Tack:)
Tobias Oskarsson

#5 - - Britt Wong :

Å vad roligt att du börjar skriva igen . Har tänkt så mycket på dig och undrat hur det gått för dig. Har själv två killar som spelat/ spelar hockey . Kämpa på grabben ❤️

Svar: Tack! Hoppas detta nu ska gå bra:) kul, hälsa från mig och be DM köra hårt och kriga på!!
Tobias Oskarsson

#6 - - Carin Andersson:

Hej Tobias!
Vad roligt att du skriver igen!
Har tänkt många gånger att jag ska skriva på din blogg men inte riktigt vågat. Har haft 1 kille som spelat hockey i många år. Har en som fortfarande spelar 💕

Svar: Hej Carin! Bara att skriva vettu. Ingen som minns en fegis😉 tack för att du följer med. Hoppas pojken krigar på. Hälsa från mig!!
Tobias Oskarsson

#7 - - Lena Hall Nyckelgård:

Hej Tobias
Så roligt att du mår bättre, jag har själv ett barnbarn som spelat hockey i Stingers. Det gläder mig att återigen kunna följa dig👏

Svar: Det glädjer mig! Hoppas jag kan göra det intressant och att det blir kul att följa mig här:)
Tobias Oskarsson

#8 - - Tobias Oskarsson:

Tack alla! Gläder mig att så många är intresserade att följa mig här. Ska försöka göra detta intressant och förhoppningsvis lite annorlunda!

#9 - - Frida Björkroth:

Hej Tobias!

Så härligt att höra att du mår bättre igen och vill blogga! Här har du några flitiga läsare ☺️👋

Kramar från Finland (Melissa, Frida och Nicklas Lasu)

Svar: Hej Frida! Det har gått ganska bra ändå men aldrig känt eller ens tänkt på att ta tag i det igen. Vill göra ett försök till. Jag kan ärligt säga att jag hämtat mycket inspiration hos dig. Såg att du hade egen blogg sida nu med. Jag är ganska oerfaren och inte så hemma i detta. Inte än iaf. Jag hör säkert av mig om tips😉 hälsa Nicklas! Hoppas allt flyter på i Finland!
Tobias Oskarsson

#10 - - Kim W:

Grymt kul att se Tobbe!! Gör det på ditt sätt och som du vill, inte för nån annan, så blir det hur bra som helst!! Ha d gott

Svar: Tack Kim! Det ska jag försöka göra:)
Tobias Oskarsson

#11 - - Linda Lövberg Hjären:

Hejsan, Härligt att läsa att du ska blogga igen, följt dig innan, och undrade vart du tog vägen. SKönt att läsa att du mår bättre :)
Ha det bra :)

Svar: Tack! Hoppas det ska gå bättre denna gång. Nu följer ni mig istället på www.nouw.com/toskarsson
Bytte då jag tror den passar mig bättre!
Tobias Oskarsson