Träning, träning & åter träning!

 
Tja tja bloggen!
 
Tänkte jag börjar min story med en liten text och en bild om hur det ofta ser ut hemma hos mig!
Jag har en elcykel, en så kallad motomed som jag försöker använda varje dag. Den har både en ben- och en armcykel funktion. Idag har jag bencyklat nästan fyra mil under två timmar, alltså nästan till Stenungsund och tillbaka till Rönnäng. Jag här även armcyklat 3 km under 20 minuter. Det finns inte jätte mycket träning som jag kan ägna mig åt just nu men detta är ett sätt att träna som jag hoppas ska stimulera kroppen till framsteg som gör att jag kan använda fler träningsmetoder. Det känns en del i kroppen efter ett pass och jag får även upp blodcirkulationen vilket är bra och som även ger mig värme!
 
På bilden ser ni en klassisk multitasking som vi män är så bra på! Bencykling och surfing på samma gång är viktigt om jag ska hinna med vardagen och samtidigt ha lite koll på omvärlden, skriva meddelande och mycket mer.
 
För övrigt är mössa inomhus ett måste när man är lite frusen!
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Bra kämpat😆

#2 - - Niclas Jonsson :

🙏😍❤️

#3 - - Anonym:

Kanske kolla ett game i helgen ?

#4 - - Jojje:

Ser bra ut Tobias! Kört hårt med träningen:)

#5 - - Anonym:

Otroligt starkt av dig! Hang in there.

#6 - - Petra Jedborg :

Hej Tobbe :-) Du är ju i en klass för sig, en sådan envis och positiv människa du är! Kram ❤️

#7 - - Therese Arvidsson :

Grymt bra kämpat Tobbe! Fortsätt så 💪

#8 - - Anonym:

Ge aldrig upp....

#9 - - Martina Karlsson:

Hej Tobbe! Jag följer dig ifrån Stockholm! Älskar din vinnarinstinkt, du är grym.

#10 - - Anonym:

Härligt att se Tobbe, bra kämpat 💪💪

#11 - - Ingegerd:

Man blir så himla glad av att förstå att det finns så mycket "jävlar anamma" i en enda person! behöver inte önska dig lycka till för du är en sån som ser till att fixa till ditt liv på bästa sätt! KRAM Ingegerd

#12 - - Anonym:

Otroligt starkt av dej Tobbe 💪 Bra kämpat 💪

#13 - - Anonym:

Otroligt starkt av dej Tobbe 💪 Bra kämpat 💪

#14 - - Ulrika Sjöstrand:

Lycka till Tobias! Ser jättebra ut!😀

#15 - - Ulrika Sjöstrand:

Lycka till Tobias! Ser jättebra ut!😀

#16 - - Ulrika Sjöstrand:

Lycka till Tobias! Ser jättebra ut!😀

#17 - - Lotta Åberg:

Så inspirerande att följa dig och se hur du kämpar! Du är en sann förebild =)

#18 - - Anonym:

Helt underbart att följa din kämpaglöd.

#19 - - Molle:

Gött gubben!! 👍😉 du tränar ju mer än mig 4mil......

#20 - - Molle:

Gött gubben!! 👍😉 du tränar ju mer än mig 4mil......

#21 - - Anonym:

👍👍👍👍👍

#22 - - Anonym:

👍👍👍👍👍

#23 - - Anonym:

👍👍👍👍👍

#24 - - Anonym:

Bra kämpat Tobias !

#25 - - Monika Muszynska:

Bra jobbat ! 👍👌

#26 - - Anonym:

Vilken kämpe du är! Härlig läsning!
/Linda

#27 - - Linda Holmer:

Grym läsning! Verkligen härligt att läsa om sådan styrka!

#28 - - Victor:

Kämpa på. Du kommer snart till mål! Keep going!

#29 - - Anna:

Hejja dig!! 👍

#30 - - oscar:

jävligt bra! kommer bli intressant att följa dig och din utveckling!

#31 - - Baltzar:

Fan vad grym du är, Tobbe!!

#32 - - Lisbeth Gustavsson:

Stark du är som orkar kämpa dig tillbaka så bra det bara går

#33 - - Anna:

Vilken kämpe du är! Och äntligen hittade jag en vettig blogg, som handlar om något viktigt och inte bara "kolla in min nya väska" eller liknande.
Jag beundrar dig för att du vill dela med dig om ditt liv, såna som du inspirerar!
Förra året fick jag diagnosen cancer, och under den jobbiga tiden skrev jag av mig mycket av eländet på bloggen. Detta blev en terapi för mig, och samtidigt fick omgivningen veta vad som pågick. Jag hoppas att skrivandet har en lika positiv effekt på dig, och att du tillfrisknar snabbt. Jag håller tummarna för dig! (kanske ska nämna att jag blev frisk tillslut)

#34 - - Britta G:

Hej Tobias! Va kul att hitta din blogg! Jag följer dig på avstånd från "den andra ön"....Orust. Du är en kämpe. Här får du en styrkekram f din gamla skolsköterska på Bleket 👍😍

#35 - - Britta G:

Hej Tobias! Va kul att hitta din blogg! Jag följer dig på avstånd från "den andra ön"....Orust. Du är en kämpe. Här får du en styrkekram f din gamla skolsköterska på Bleket 👍😍

#36 - - Rutger-mamman:

Vad grym du e Tobbe 🚲! Nr 17 ger sig aldrig 💪! Kul att vi kan följa dig och att du delar med dig av din vardag. Jag e säker på att du kan inspirera vem som helst med din kämparglöd🔥! Styrkekram till dig !

#37 - - Rutger-mamman:

Vad grym du e Tobbe 🚲! Nr 17 ger sig aldrig 💪! Kul att vi kan följa dig och att du delar med dig av din vardag. Jag e säker på att du kan inspirera vem som helst med din kämparglöd🔥! Styrkekram till dig !

#38 - - Anonym:

❤️Rätt inställning bra kämpat kram

#39 - - Liza:

Jag kom in på din blogg nu av en ren slump, men fasen vad jag är glad över att jag klickade mig in just HÄR hos dig.
Du är fantastisk, Tobias.
Du berörde mig verkligen när jag läste beskrivningen här, men du är stark som fan! Vad är det man brukar säga? ..Skam den som ger sig. Ser fram emot att få följa dig här i bloggen. Tack för att du tar dig tiden♥.

#40 - - Anonym:

Grymt jobbat Tobbe! Gott att se en kämpe! 😀

#41 - - Anonym:

Härligt Tobbe
Du är en kämpe
Varm kram från Tola

#42 - - Anonym:

Härligt Tobbe
Du är en kämpe
Varm kram från Tola

#43 - - Anonym:

Heja heja du är fantastisk
stor energi kram till dig från mig

#44 - - Anonym:

Du är grymt stark tobbe! Du har vårat stöd!

#45 - - Anonym:

Rasmussen edström som skrev föresten :)

#46 - - Pia I:

😀😀😀Jag älskar att du är så taggad på träningen. Du kommer att ta dig långt på ren vilja Tobias! Bra bra bra!